Thursday 16th May 2024

Softshell firmowy – na czym polega wyjątkowość i uniwersalność tego typu odzieży?

16 sierpnia 2023 by MaciejGimnazjum
No Comments

Odzież termoaktywna pomaga zachować odpowiednią temperaturą ciała, chroniąc je przed utratą ciepła, jednocześnie transportując wilgoć, pot do zewnętrznej części materiałów. Istnieje kilka rodzajów materiałów oddychających. Jedne z nich dedykowane są na niekorzystne warunki pogodowe, jak softshell firmowy, inne stworzono do użytkowania ich podczas konkretnej aktywności fizycznej. Jaki softshell kupić?

Na czym polega wyjątkowość softshellu firmowego z logo firmy?

Softshell firmowy to specjalny rodzaj odzieży wierzchniej w postaci kurtek, bądź spodni, który doskonale odprowadza pot na zewnątrz, chroni ciało przed przegrzaniem, jednocześnie chroniąc organizm przed wychłodzeniem, opadami, wiatrem. Na rynku istnieje kilka rodzajów garderoby zaliczanej do kategorii softshell firmowy. Modele dedykowane do użytku biznesowego dodatkowo powlekane są specjalną powłoką chroniącą użytkowników przed pyłem i brudem. Poza modelami z kapturem lub bez, wydłużonym, profilowanym tyłem lub klasycznym krojem istnieją kurtki przeciwwietrzne odblaskowe. To idealne rozwiązanie dla pracowników, z takich branż jak np.: brukarstwo, budowlanka, logistyka i transport. Każdy typ odzieży termoaktywnej może zostać oznakowany logiem firmy.

Jakie techniki znakowania sprawdzą się na odzieży typu softshell firmowy?

Do znakowania logiem softsheli firmowych nie można użyć każdej z dostępnych technik. Ważne jest bowiem, by podczas brandowania nie naruszyć delikatnej struktury materiału termoaktywnego i miejscowego osłabienia jego działania. Softshell firmowy może być znakowany przy użyciu haftu komputerowego, sublimacji, haftu 3D oraz z zastosowaniem folii odblaskowych. O tym, która metoda będzie zastosowana, decyduje kilka czynników takich jak wielkość i treść reklamy, jak również kolor, w którym ma być wykonana. Dzięki naniesieniu na kurtkę softshell, kamizelkę, czy spodnie logotypu możemy budować pozytywny wizerunek marki i jednocześnie reklamować usługi firmy.